Arrangementet er fullført.
Nok en gang ønsker vi på 657 OSLO velkommen til gratis frokostseminar!
Unruly, Släger Kommunikasjon og SOS-barnebyer gir oss et innblikk i slagkraften til virale medier med temaet: Er det en oppskrift på viral suksess?
Grensene mellom underholdning og reklame endres bare mer og mer. Samtidig er det vanskeligere å holde på forbrukernes oppmerksomhet, når annenhver nordmann dykker ned i sin smarttelefon eller nettbrett under reklamepausene på TV.
Director of Nordics i Unruly, Lance Traore, tar opp dette temaet, og forklarer hvordan annonsører kan få forbrukere til å aktivt se, dele og anbefale dine filmer. Vi ser på noen av de største mytene om viral suksess, og på hvordan man jobber for å lage kommersielt innhold som din målgruppe elsker!
Fra planlegging til resultater – hva skjer før, under og etter en kampanje?
”Gutten som fryser” er en historie om hvordan en frysende gutt som ble plassert på en benk i Oslo, klarte å skape et enormt engasjement for barn i Syria.
Erik Bakken fra SOS-barnebyer og Henning Sverdrup fra Släger Kommunikasjon presenterer historien bak kampanjen og filmen, som ifølge Viral Video Chart er den mest delte kommersielle filmen i Norge noensinne. Kampanjen ble omtalt i mer enn 74 land, på 28 språk spredt over 5 kontinenter og er blant SOS Barnebyers aller største suksesshistorier.
PROGRAM
08.30 – Servering av kaffe og sunn frokost
08.45 – Erik Bakken fra SOS-barnebyer & Henning Sverdup fra Släger Kommunikasjon
09.30 – Lance Traore fra Unruly Media
10.00 – Vi starter arbeidsdagen fulle av inspirasjon og ny energi!
Gratis 1. mai-vandring i Oslos moderne bolighistorie, fra midten av 1800-tallet til i dag. Hør om kampen mot klasseforskjeller, skiftende boligidealer, boligpolitikk og boligideologi.
Hvilke versjoner av historien tar vi vare på? Hvilke perspektiver formidles? Bli med på panelsamtale i forbindelse med utstillingen «Cooking, Time?».
Det blir en utfyllende demonstrasjon der kokkene på Kulinarisk Akademi viser hvordan man lager pastadeig og går gjennom ulike sorter, både fylte, tørkede og ferske.