Arrangementet er fullført.
Albumet fikk strålende mottakelse da det ble sluppet i vår og det ble trillet 5 på terningen i VG, Aftenposten, Dagbladet, Dagsavisen og Stavanger Aftenblad m. fl. Dagbladet skrev om albumet: «Pur Vellyd Fra Dybdahl» og Morgenbladet meldte «I mine ører blir Dybdahl bare bedre og bedre».
Thomas Dybdahl sier selv om å opptre på Operaens Hovedscene: «Gode rom gjør deg bedre! Mine favorittkonserter har alltid vært i settinger og saler som har en stor personlighet og som nesten fungerer som et ekstra bandmedlem. Saler som Massey Hall, The Beacon Theatre, Salle Pleyel, Konserthuset i København og Operaen i Oslo er alle saler som jeg syns har fått fram det beste i meg som liveartist og som har formet opplevelsen til både publikum og meg. Det gjør noe med deg som sanger å komme inn i et rom og miste pusten av omgivelsene. Man vil liksom være så god som salen, helst enda litt bedre.»
Det er en opplevelse å se Thomas alene fylle hele Operaen med sin fabelaktige stemme og ikke minst fantastiske låter. Vi gleder oss!
Det anbefales å krysse av 17. desember i kalenderen allerede nå!
NB! Vi gjør oppmerksom på at vi selger billetter til 100 ekstra stoler foran scenen for de som ønsker å komme helt tett på. Velg orkestergrav høyre eller venstre i billettbestillingen.
Konserten begynner presis.
Les mer og kjøp billetter her >>
Konsertstart klokken 17.00 og 19.30
I Panflutes and Paperwork ser Ingrid Berger Myhre og Lasse Passage på upretensiøst vis på forholdet mellom dans og musikk.
Festivalen samler brassband fra hele Norge til en konkurranse hvor konsertopplevelsen står i sentrum.
Bli med når Only Connect Oslo inntar byen 25. – 27. april med samtidsmusikk, eksperimentell musikk og lydkunst.